Izjava o privatnosti
Privatnosti korisnika
Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Uvjeti dostave i isporuke
Svu robu iz našeg prodajnog programa dostavljamo na cijelom području RH.
Besplatna dostava
Za narudžbe iznad 100 Eur osiguravamo besplatnu dostavu!
Kupac može i samostalno organizirati dostavu ili robu podići u našoj trgovini.
Uvjeti povrata i reklamacije
Ako želite vratiti nekorišteni artikl, molimo Vas da ga zapakirate u originalnu ambalažu i pošaljete na našu adresu.
Adresa za povrat:
Bang & Olufsen , Gajeva 23, 10 000 Zagreb
S naznakom: POVRAT
Važne smjernice za povrat:
Artikl mora biti u originalnom pakiranju s naljepnicama proizvođača.
Ne uništavajte originalnu ambalažu.
Na paket jasno istaknite POVRAT velikim slovima.
Poštarinu u oba smjera snosi kupac.
Povrat možete obaviti putem dostavne službe po vašem izboru.
Obrada povrata:
Nakon što zaprimimo paket, obavijestit ćemo vas o početku obrade povrata.
Povrat može trajati do 5 dana od dostave paketa na našu adresu.
Nakon zaprimanja, zahtjev će biti obrađen unutar 24 sata, osim vikendom i praznicima.
Povrat novca:
Povrat novca bit će izvršen istim načinom plaćanja:
– Gotovina – u našoj poslovnici
– Virman – na Vaš tekući račun
– Kartična uplata – storniranje unutar 5 radnih dana
Ako Vaš povrat ne bude obrađen unutar 10 radnih dana, molimo vas da nas kontaktirate na:
[email protected]
Povrat u poslovnicu
Ako je artikl kupljen u našoj poslovnici, preporučujemo povrat na istom mjestu. Tako možete lakše zamijeniti artikl ili ostvariti povrat novca. Ako povrat u poslovnicu nije moguć, slijedite gore navedene upute.
Napomena:
Zadržavamo pravo odbiti povrat ako artikl nije vraćen u skladu s našim pravilnikom. Naša politika povrata ne utječe na Vaša zakonska prava.
Reklamacija
- Kopija računa
- Fotografije cijelog proizvoda
- Fotografije oštećenja zbog kojeg se podnosi reklamacija
- Fotografije serijskog broja
- Fotografije cijelog oštećenog artikla
- Fotografije detalja oštećenja (iz više kutova)
- Fotografije serijskog broja artikla (ako postoji)
- Pada, sudara, udara ili preopterećenja
- Popravaka i intervencija izvan ovlaštenog servisa
- Nepravilnog održavanja