Opći uvjeti poslovanja

Internet stranice mondi.hr je u vlasništvu tvrtke Mondi d.o.o., Ljudevita Gaja 23, 10000 Zagreb, OIB:40108930578. Opći uvjeti poslovanja vrijede za sve korisnike.

Prilikom kupnje kupac treba ispuniti sva zahtijevana polja istinitim podacima. Prihvaćanje općih uvjeta poslovanja kupac potvrđuje označavanjem za to predviđenog polja.

Tvrtka Mondi d.o.o. se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz, ili je na bilo koji način vezana za korištenje ovih web stranica, za bilo koje radnje korisnika uporabom ili zlouporabom sadržaja ovih web stranica, te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom korištenja sadržaja ovih web stranica.

Korisnik ima pravo kupovati artikle na stranici mondi.hr i koristiti ih u dobroj vjeri i namjeri.

Tvrtka Mondi d.o.o., zadržava pravo promjene općih uvjeta poslovanja i korištenja ovih stranica u bilo kojem trenutku. Promjene stupaju na snagu u trenutku objave, o čemu će korisnik biti obaviješten e-mailom. Smatra se da je pristupanjem stranicama korisnik upoznat s aktualnim pravilima i uvjetima korištenja istih, a prilikom potvrde kupnje to i potvrđuje.

VAŽNO: Svaka kartična transakcija (debitne i kreditne kartice) podložna je provjeri od strane tvrtke Mondi d.o.o., u trajanju od jednog do tri radna dana.

Tvrtka Mondi d.o.o., nastoji da informacije o artiklima budu točne i ažurne, ali se ograđuju od mogućih pogrešaka u objavljenim informacijama. Tvrtka Mondi d.o.o., ne preuzima odgovornost niti krivnju za bilo kakve pogreške ili propuste u sadržaju na ovim internet stranicama, kao ni za točnost objavljenih informacija, odnosno nije odgovaran za povremeno nefunkcioniranje stranica ili njihovih dijelova.

Fotografije i prikazi na ovim stranicama i stranicama partnera ne moraju odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. Neke fotografije mogu biti tipske za određeni tip proizvoda. Ukoliko dobavljiv proizvod značajno odstupa od proizvoda traženih karakteristika tvrtka Mondi d.o.o. će kupca korisnika obavijestiti i postupiti prema dogovoru.

Naručivanje

Svaki korisnik može kupovati artikle iz ponude tvrtke Mondi d.o.o., prikazane na Internet stranici mondi.hr Kupoprodajni ugovor između registriranog korisnika i tvrtke Mondi d.o.o.,  postaje pravovaljan nakon primitka naručene pošiljke i vrijedi isključivo za područje RH.

Tvrtka Mondi d.o.o., se obvezuje isporučiti sve naručene i plaćene proizvode koji su u trenutku isporuke dostupni na zalihama. U slučaju nemogućnosti isporuke, tvrtka Mondi d.o.o., će kontaktirati korisnika i dogovoriti novi rok isporuke, zamjenski proizvod ili otkazivanje naručenog proizvoda, dok će ostali dostupni proizvodi biti isporučeni. U slučaju nemogućnosti isporuke naručenog i plaćenog proizvoda, tvrtka Mondi d.o.o., će izvršiti povrat sredstava.

Cijene

Sve navedene cijene izražene su u Eurima i sadrže obračunatu zakonski propisanu stopu PDV-a. Ponuda i cijene za specijalne akcije vrijede do isteka roka koji je naveden na samoj internet stranici ili do isteka zaliha. U cijenu nisu uračunati troškovi dostave koji će biti posebno navedeni prilikom naručivanja artikala. Troškovi dostave se ne uvećavaju ukoliko se narudžba isporučuje u nekoliko navrata, ali se mogu uvećati za dodatne troškove koji mogu nastati prilikom dostave, a prema uvjetima dostavne službe koja vrši tu uslugu. Troškovi dostave su besplatni za sve pošiljke čija je vrijednost veća od 100 EUR kao i za akcijske artikle s naznačenom besplatnom dostavom.

All payments will be effected in Euro. The charged amount on your credit card account is converted into your local currency according to the exchange rate of credit card associations.

Načini plaćanja

Kupovina i plaćanje odabranih proizvoda u internet trgovini moguće je na sljedeće načine:

uplata virmanom.

Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Uvjeti dostave i isporuke

Svu robu iz našeg prodajnog programa dostavljamo na cijelom području RH.

BESPLATNA DOSTAVA!

Za narudžbe iznad 100 Eur osiguravamo besplatnu dostavu!

Kupac može i samostalno organizirati dostavu ili robu podići u našoj trgovini.

Uvjeti povrata i reklamacije

Zapakirajte u kutiju svoj nekorišteni artikl u original ambalaži.

U slučaju da kupac vraća artikl koji mu ne odgovara iz nekog razloga poštarinu snosi sam u oba smjera(povrat na našu adresu i ponovno slanje zamjenskog artikla)

Pošaljite ga na adresu: Bang & Olufsen, Gajeva 23,10 000 Zagreb, sa naznakom: POVRAT.

Javiti ćemo Vam se povratnom informacijom kada nam stigne paket te kad započnemo obradu povrata.

Smjernice za najjednostavniju uslugu povrata:

Vraćeni artikl mora biti u original pakiranju sa naljepnicama proizvođača. Molimo Vas ne uništavajte original.

Molimo na paket jasno istaknuti velikim slovima: POVRAT

Zadržavamo pravo da odbijemo artikle koji nisu vraćeni u skladu sa našim pravilnikom.

Poštarinu u oba smjera snosi kupac. Povrat robe na našu adresu možete obaviti preko dostavnog kurira po Vašem izboru. Slanje paketa na Vašu adresu obavljamo sa našim ugovornim kurirom po važećem cjeniku

Naša politika povrata ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.

Uzimamo pravo da povrat artikla potraje do 5 dana od dostave Vašeg paketa na našu adresu. Međutim, nakon što zaprimimo Vaš paket će biti pregledan i zahtjev će biti obrađen unutar 24 sata od zaprimanja izuzev neradnih dana i praznika.

Ako želite povrat novca, isti će biti obrađen u najkraćem mogućem roku. Povrat novca će biti obavljen na isti način na koji je artikl plaćen, gotovinom u našoj poslovnici, virmanom na Vaš tekući račun ili storniranjem kartične uplate unutar 5 radnih dana.

Ako se Vaš povrat ne obradi unutar 10 radnih dana molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike na: info@mondi.hr Ako je artikl kupljen u jednoj od naših poslovnica najlakše i najsigurnije je da se u istu poslovnicu osobno vrati. S time dobivate mogućnost i fleksibilnost odabira drugog artikla koji Vam više odgovara ili lakšeg povrata novca. Ako povrat u poslovnicu iz nekog razloga nije moguć onda je potrebno postupiti po uputama iznad.

Reklamacija

Svi artikli pokriveni su punom garancijom u određenom vremenskom periodu. Unutar tog perioda sve garancije će biti riješene u Vašu korist bilo popravkom, zamjenom novim artiklom ili u krajnjem slučaju povratom novca.

Naša politika reklamacija ne utječe na Vaša zakonska prava kupca.

Kako bi što prije obradili Vaš reklamacijski zahtjev molimo Vas da nam pošaljete potrebne dokumente za pokretanje reklamacijskog postupka, i to:

Kod reklamacije okvira ili dijela bicikla potrebno je sljedeće:

  • Kopija računa
  • Fotografije cijelog proizvoda
  • Fotografije oštećenja zbog kojeg se reklamira
  • Fotografije serijskog broja
  • Kod reklamacije pojedinog artikla potrebno je sljedeće:
  • Račun artikla
  • Fotografije cijelog oštećenog artikla
  • Fotografije detalja oštećenja (iz više kutova)
  • Fotografije serijskog broja artikla (ako postoji)
  • Fotografije moraju jasno prikazivati reklamirani artikl.

U slučaju reklamacije pojedinog artikla, potrebno je poslikati cijeli oštećeni artikl, jasno vidljiv detalj oštećenja (iz više kutova) i serijski broj artikla (ako postoji).

Jamstvo vrijedi samo pod uvjetom ako je artikl korišten i održavan prema uputama proizvođača, odnosno prema uobičajenim propisima.

Jamstvom nije obuhvaćena šteta koja bi nastala prilikom pada, sudara, udara, preopterećenja te intervencija i popravaka u toku jamstvenog roka van ovlaštenog servisa ili kao posljedica lošeg održavanja artikla.

Jamstvo na određeni artikl nije prenosivo te vrijedi samo i jedino prvom kupcu.

Račun kao dokaz kupnje je obavezan za sve reklamacijske postupke.

Svaki artikl koji će biti popravljen ili zamijenjen unutar jamstva, jamstveni rok će biti produljen za period koji je artikl bio na popravku.

Zadržavamo pravo naplate popravaka u slučaju da reklamacijski zahtjev iz nekog od gore navedenih razloga ne bude odobren.

Ako popravak/zamjena artikla ne bude moguća zadržavamo pravo ponuditi zamjenski artikl iste ili veće vrijednosti (boja ne mora biti ista), ili u slučaju nemogućnosti zamjene vratiti dio novca proporcionalan preostalom pretpostavljenom životnom vijeku artikla.